גד מרגיש כי יש בו "ילד רע" שמציק ומפריע. שוחחו ביניכם: האם באמת יש "ילד רע" בתוכו? מי מקלל את הדודה ודוחף את יוכבד: גד, "הילד הרע" או שניהם גם יחד? היכן נמצא "הילד הרע" כשגד אינו כועס? מה דעתכם?
להעשיר את השפה: העלילה הפשוטה מתקשרת לעולמם הפנימי של הילדים, המזדהים בשמחה עם הברווזים השובבים. כדאי לבאר מילים שאינן מוכרות לילדים: מילים גבוהות (איה, טבלו, אפיים) וספרותיות (ברווזיים, צוואריים).
בַּרְוָזַיִם
לספר יחד סיפור פרי דמיונכם ולצייר אותו.
לאחר הקריאה אתם יכולים לספר יחד סיפור פרי דמיונכם ולצייר אותו.
אמיליה
מגלגלים סיפור ביחד!
מגלגלים סיפור ביחד!
קוביית משחק יכולה להיות התחלה של סיפור משותף!
הָכינו קובייה בעזרת שבלונה מוכנה.
הַתחילו סיפור במילים: "הָיֹה הָיָה פעם".
בכל תור גלגלו את הקובייה והמשיכו את הסיפור, תוך שאתם משלבים בסיפורכם את התמונה שהקובייה מראה.