דיגיטלי

טיפים למנהלים בשיווק דיגיטלי / מאת: לאנה אוחיון

דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי שלנו שבו אנחנו חיים ובעיקר לאחר שנת 2020 ומשבר הקורונה, כל חברה נאלצה לבחון מחדש את דרך התקשורת שלה. המשבר הכלכלי מורגש, ומנהלי שיווק חייבים להכפיל את המאמצים והיצירתיות שלהם כדי להפוך את המותג של החברה שלהם חשוף טוב יותר. איך לעשות  זאת ?

אז הנה הטיפים שלנו!

  1. לקיים תוכנית שיווקית דיגיטלית , מטרות ויעדים.
  2. מחקר שוק: ניתוח השוק, המתחרים העיקריים והגדרת קהל יעד.
  3. בניית האתר/ Owned Media
  4. תכנון ויצירת תוכן דיגיטלי Digital Marketing Content /
  5. פעילות וניהול ברשתות החברתיות. (פוסטים, תחרויות, הגרלות, פרסים, משחקים, העלאת עוקבים…)
  6. חשיפה: קידום במנועי חיפוש SEO. (קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות.)
  7. פעילות תקשורת עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
  8. מדידות הפעילות: לבחון הצלחה או אי הצלחה של הפעילות השיווקית והמטרות העסקיות.
  9. למקד את הודעות האימייל.
  10. פיתוח אפליקציה חינמית לנייד שעובדת על אנדרואיד ו-iOS.

 

  •  הכותבת היא סטודנטית שנה ג’ לתקשורת דיגיטלית באוניברסיטת אריאל
Posted in ניהול ידע וחדשנות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *