דילוג לתוכן העמוד

למען עסקים בישראל

Google מזמינה אתכם לתמוך בעסקים ישראליים

עוזרים לעסקים ישראליים לצמוח

ShoppingIL החל כיוזמה של Google במטרה לחזק ולקדם את תעשיית המסחר המקוון המקומית, לעזור לעסקים ישראליים לצמוח ולהתפתח ולהעניק לצרכנים הישראליים חוויית קניות טובה, מגוונת ומשתלמת. אירוע הקניות של ShoppingIL, שנערך לראשונה בנובמבר 2014 ומאז מתקיים מדי שנה, הפך לאירוע המכירות המקוונות השנתי של ישראל.

כחלק מההכנות לאירוע הקניות בנובמבר, ובמהלך כל השנה, Google מעניקה לבעלי עסקים כלים, תוכניות והכשרות כדי לעזור להם לשפר את הכלים הדיגיטליים שלהם, להגיע ללקוחות בכל הארץ ולהמשיך לשפר את חוויית הקניות אונליין.

עכשיו יותר מתמיד זה הזמן שלנו לתמוך בעסקים ישראליים ולסייע להם לשמור על חוסן כלכלי.

אירוע הקניות
ShoppingIL by Google

אירוע הקניות המקוונות הגדול בישראל ShoppingIL by Google המציע 48 שעות של הטבות ומבצעים מיוחדים באתרים ישראליים. ShoppingIL, המתקיים מדי שנה מאז שנת 2014, הפך לשם נרדף של חוויית קניות ייחודית של פעם בשנה המקדמת את המסחר המקוון בישראל ומאפשרת לאלפי עסקים להגדיל את קהל הלקוחות והיקף המכירות שלהם. בשנת 2023 השתתפו ב-ShoppingIL יותר מ-3,300 עסקים מקומיים ולמעלה מחצי מיליון צרכנים ישראלים.

למידע נוסף והרשמה לעסקים לאירוע

קהילת העסקים של
ShoppingIL by Google

כ-7,500 עסקים כבר חברים בקהילת ShoppingIL שהולכת וגדלה מדי שנה. הפעילות המוצעת לחברי הקהילה כוללת מפגשים לאורך השנה, הכשרות וסדנאות שיווק באמצעות כלים של Google וחשיפה לטכנולוגיות החדשניות ביותר של סטארטאפים ישראליים מתחום המסחר המקוון. פורום הקהילה משמש את בעלי העסקים החברים בה לסיוע הדדי, לשיתוף בתובנות עסקיות ולפיתוח שת״פים עסקיים.

הצטרפו לקהילה

סיפורי הצלחה

LastPrice מגדילים את ההכנסות פי 4 בימי המכירות של ShoppingIL by Google

LastPrice, עסק קמעונאי ותיק מחיפה לשיווק מוצרי חשמל, התחיל למכור אונליין ב-2002. ב-2014 הוא השתתף באירוע הקניות הראשון של ShoppingIL, ומאז הוא ממשיך להשתתף ולגדול משנה לשנה.

המכירות של מותג Lital Amar גדלו במאות אחוזים בזכות ShoppingIL by Google

מותג אופנת הילדים Lital Amar מירושלים, המייצר בישראל, משתתף באירוע הקניות ShoppingIL כבר 5 שנים. השנה התחזקה הנוכחות הדיגיטלית שלו בצורה משמעותית בזכות האקדמיה של ShoppingIL.

בירה נצרת פתחו חנות אונליין באקדמיה של ShoppingIL by Google והצילו את העסק

עקב משבר הקורונה נאלצו במבשלת "בירה נצרת" לעבור למכירות אונליין. בעזרת האקדמיה של ShoppingIL הם הצליחו להקים אתר מסחר מקוון ולשווק את הבירה ללקוחות חדשים בכל הארץ.

המותג מגנוליה התחזק בקרב צרכנים בעזרת אירוע הקניות ShoppingIL by Google

רשת התכשיטים הארצית מגנוליה משתתפת באירוע הקניות של ShoppingIL כבר 6 שנים, ומצליחה למנף את ההצלחה לחיזוק המותג כל השנה.

״אירוע הקניות של ShoppingIL משאיר חותם לכל השנה. נוסף להגדלת מכירות, הפעילות עוזרת לבסס את המותג באינטרנט, וזה האתגר הכי משמעותי" - תומר רייזברג, מנכ״ל מגנוליה