בואו ללמוד איך להביא גם את הילד שלכם להצלחה בלימודים
כך תביאו את ילדיכם להצלחה בלימודים
הקורס היחיד בישראל שמקיף את כל התחומים שדרושים להורים כדי להביא את הילדים להצלחה בלימודים.
ולממש את הפוטנציאל, וזאת ללא ריבים או כעסים, בלי השקעת זמן אינסופית, ובעיקר בלי שתצטרכו ללמוד את החומר בעצמכם.
הקורס הזה הוא ההזדמנות שלכם להניח את הבסיס שיאפשר לילדיכם להצליח גם בבית הספר וגם בחיים.
כדי לאפשר לכם לנסות את הקורס שלנו עם אחריות מלאה וללא כל סיכון, תקבלו מאיתנו מתנה מיוחדת, חודשיים בתוכנית הליווי המשפחתית שלנו, בשווי 500 שח, כי חשוב לנו שתביאו את ילדיכם להצלחה בלימודים.
איך תביאו את הילדים שלכם להצלחה בלימודים?
■ איך תוכלו לשבת עם הילד על שיעורים ללא ריבים וחיכוכים, באופן שמשפר את האוירה בבית
■ איך תעזרו באמת לילד להתכונן למבחן בלי להשקיע זמן יקר כדי ללמוד החומר בעצמכם ולהשקיע את זמנכם הפנוי המועט ב"זמן כיף" עם הילדים
■ איך תעבירו לילד את האחריות להכנת השיעורים כך שתוכלו להנות מהזמן שלכם יחד בלי להרגיש כמו "שוטר"
■ איך תיצרו אצל הילד מוטיווציה שתביא אותו להצלחה בלימודים לאורך זמן, באופן שיאפשר לו להצליח גם בבית הספר, באוניברסיטה ובחיים
במיוחד בשבילכם: סרטון טעימה מתוך הקורס, גיל מדבר על המרכיב הרגשי בלמידה
כי הצלחה בלימודים מתחילה מההורים!
במידה ואתם מוכנים לצאת לדרך ולגלות איך להביא את ילדיכם להצלחה בלימודים
ליצור שקט ושלווה במשפחה וגם לייצר לעצמכם זמן פנוי
מלאו את הפרטים ובלחיצת כפתור תועברו לעמוד התשלום
ליצור שקט ושלווה במשפחה וגם לייצר לעצמכם זמן פנוי
מלאו את הפרטים ובלחיצת כפתור תועברו לעמוד התשלום
איך שיעורי הבית הידרדרו למתחים, ריבים וכעסים משפחתיים?
בהרבה בתים, אפשר למצוא וריאציה לתסריט הבא:
הכל מתחיל כשאנחנו חוזרים הביתה עייפים מהעבודה בשעה חמש, שש, שבע ועוד לפני שעצרנו לשתות קפה ולנוח קצת, אנחנו מגלים אחריות הורית ושואלים "מה יש שיעורים היום"? הילד ממלמל משהו לא ברור מתחת לשפם ואתנחנו, מתוך העייפות וחוסר הסבלנות והטרדות שהבאנו איתכם מהמשרד, מתחילים לשאוג "שב להכין שיעורים". גם אם הילד הולך להכין שיעורים ברגע שביקשנו, עדיין אנחנו מרגישים שהנושא כבר נצבע בגוונים של בעיה, מטרד, כעס, בלאגן. על אחת כמה וכמה אם הילד כבר שקוע בסדרת הטלויזיה החביבה עליו או במשחק המחשב וממש לא בא לו להפסיק, ואז אנחנו מוצאים את עצמנו מגבירים את הלחץ, ועל אף ולמרות כל רצונכם הטוב, עד שהעניינים מגיעים לנקודת פיצוץ, שאז הילד מבין (אולי) שאנחנו רציניים והולך להכין שיעורים. נעשה כבר ממש לא נעים בבית.
יכול להיות שבדיוק בנקודה הזו, הורה מספר 2 מגיע הביתה, ורואה אותנו יוצאים מהכלים ומתחיל להעביר ביקורת על האופן שבו אנחנו מנהלים את הנושא, וכל עניין השיעורים יוצא מחוץ לכל פרופורציה והופך במהירות לריב בין ההורים.
פונים אלינו לעזרה הורים שנושא הלמידה הפך אצלם לריב בין ההורים. אנחנו רוצים להסב את תשומת לבכם, שהורים שלא מצליחים לפתור את הריבים מסביב לשיעורי הבית בשלב מספיק מוקדם, מסתכנים בכך שהריבים האלו יצאו מכלל שליטה ויפגעו בכל המשפחה.
הכל מתחיל כשאנחנו חוזרים הביתה עייפים מהעבודה בשעה חמש, שש, שבע ועוד לפני שעצרנו לשתות קפה ולנוח קצת, אנחנו מגלים אחריות הורית ושואלים "מה יש שיעורים היום"? הילד ממלמל משהו לא ברור מתחת לשפם ואתנחנו, מתוך העייפות וחוסר הסבלנות והטרדות שהבאנו איתכם מהמשרד, מתחילים לשאוג "שב להכין שיעורים". גם אם הילד הולך להכין שיעורים ברגע שביקשנו, עדיין אנחנו מרגישים שהנושא כבר נצבע בגוונים של בעיה, מטרד, כעס, בלאגן. על אחת כמה וכמה אם הילד כבר שקוע בסדרת הטלויזיה החביבה עליו או במשחק המחשב וממש לא בא לו להפסיק, ואז אנחנו מוצאים את עצמנו מגבירים את הלחץ, ועל אף ולמרות כל רצונכם הטוב, עד שהעניינים מגיעים לנקודת פיצוץ, שאז הילד מבין (אולי) שאנחנו רציניים והולך להכין שיעורים. נעשה כבר ממש לא נעים בבית.
יכול להיות שבדיוק בנקודה הזו, הורה מספר 2 מגיע הביתה, ורואה אותנו יוצאים מהכלים ומתחיל להעביר ביקורת על האופן שבו אנחנו מנהלים את הנושא, וכל עניין השיעורים יוצא מחוץ לכל פרופורציה והופך במהירות לריב בין ההורים.
פונים אלינו לעזרה הורים שנושא הלמידה הפך אצלם לריב בין ההורים. אנחנו רוצים להסב את תשומת לבכם, שהורים שלא מצליחים לפתור את הריבים מסביב לשיעורי הבית בשלב מספיק מוקדם, מסתכנים בכך שהריבים האלו יצאו מכלל שליטה ויפגעו בכל המשפחה.
למה אנחנו צריכים "להכין שיעורים" על חשבון ה"אין זמן" הפנוי שלנו?
בעבודה עם הורים, גילינו שהאופן שבו ההורים מנסים לעזור לילדים עם השיעורים והלמידה למבחנים, מחליף את זמן האיכות עם הילד. במקרים חמורים עוד יותר, ההורים סבורים שכדי ללמוד עם הילדים, אין מנוס מלהכיר את החומר באופן יסודי. ואז מחכה לנו מלכודת שנראית די תמימה לקחת על עצמנו את תפקיד המורה הפרטי. הטעות הזו עולה לנו בזמן יקר בתוך היומיום העמוס ממילא. הרי כולנו עובדים יותר מדי שעות ולכן נשאר לנו הרבה פחות מדי זמן פנוי. וכאשר אנחנו מקדישים את מעט הזמן הפנוי שלנו ללמידה של החומר, הרי שתהליך הלמידה כולו גוזל מאיתנו זמן יקר שפשוט אין לנו. התוצאה היא שזמן האיכות שלנו עם עצמנו ועם הילד הולך ומצטמצם.
ברגע שנכנסנו למלכודת, אין דרך חזרה וככל שנוקפות השנים, הבעיה מחמירה כי בחטיבת הביניים והתיכון החומר נעשה כבר מאוד מסובך והרבה פעמים נעשה גם לנו קשה ואז מגיע הרגע שבו אנחנו מחליפים את עצמנו במורים פרטיים.
אז שימו לב איך טעות שעשינו בכיתות הנמוכות, כשלקחנו מבלי משים את התפקיד של מורה פרטי לילד שלנו, עשויה להשפיע עלינו באופן קיצוני כשהילד יגיע לתיכון. אם לא נפתור אותה מספיק מוקדם, עשוי להיווצר לנו צורך בהשקעה עצומה במורים פרטיים לאורך התיכון.
ברגע שנכנסנו למלכודת, אין דרך חזרה וככל שנוקפות השנים, הבעיה מחמירה כי בחטיבת הביניים והתיכון החומר נעשה כבר מאוד מסובך והרבה פעמים נעשה גם לנו קשה ואז מגיע הרגע שבו אנחנו מחליפים את עצמנו במורים פרטיים.
אז שימו לב איך טעות שעשינו בכיתות הנמוכות, כשלקחנו מבלי משים את התפקיד של מורה פרטי לילד שלנו, עשויה להשפיע עלינו באופן קיצוני כשהילד יגיע לתיכון. אם לא נפתור אותה מספיק מוקדם, עשוי להיווצר לנו צורך בהשקעה עצומה במורים פרטיים לאורך התיכון.
למה כל כך קשה לילדים שלנו ללמוד בעצמם?
יכולות הלמידה של המוח האנושי נחקרו לא מעט. קיימים מחקרים רבים על האופן שבו המוח מעבד חומר ומאכסן אותו. השיטות האינטואינטיביות שלנו ללמידה, גורמות לנו באופן פרדוקסלי, לעבוד כנגד האופן שבו טבעי למוח שלנו ללמוד.
כמו שאתם יודעים, בכיתות הנמוכות, לרוב התלמידים אין בעיה מיוחדת ללמוד. הבעיות מתחילות בדרך כלל בכיתה ג' והולכות ומחמירות אל תוך חטיבות הביניים והתיכון. למה זה קורה? כי בכיתות הנמוכות, כמויות החומר נמוכות וכך גם מידת הסיבוכיות. עם השנים, כמויות החומר הולכות וגדלות ומידת הסיבוכיות הולכת וגדלה והדרישות מהילד הולכות וגדלות. אבל אף אחד לא מלמד את הילד (ואת ההורה) כיצד ללמוד את החומר.
ומה הבעיה עם זה? שהשיטות האינטואיטיביות כמו "למידה סדרתית" "השקעת מאמץ" לא ממש עובדות. להיפך. הן עובדות הפוך מהנטיה הטבעית של המוח. ולכן, לא מעט מהמאמץ שאנחנו משקיעים בלמידה, הולך על "אילוף המוח" במקום על הלמידה עצמה. ככל שכמויות החומר גדולות יותר וככל שהסיבוכיות גדולה יותר, אנחנו נדרשים לעבוד יותר קשה כנגד אופן הפעולה הטבעי של המוח שלנו. ולחלקינו זה פשוט קשה מדי. ואנחנו לא מצליחים להתרכז. ואנחנו רוצים להסתובב במקום לשבת וללמוד. ותאמינו לי שבשלבים האלו, אם צועקים עלינו זה לא בדיוק עוזר. מצד שני, אנחנו מפסיקים להאמין ביכולת שלנו ללמוד וכל זה, כי אנחנו עובדים נגד המוח ולא איתו. אם לא לומדים ללמוד, הרי שאפשר להגיע לסוף התיכון בלי לממש את הפוטנציאל.
כמו שאתם יודעים, בכיתות הנמוכות, לרוב התלמידים אין בעיה מיוחדת ללמוד. הבעיות מתחילות בדרך כלל בכיתה ג' והולכות ומחמירות אל תוך חטיבות הביניים והתיכון. למה זה קורה? כי בכיתות הנמוכות, כמויות החומר נמוכות וכך גם מידת הסיבוכיות. עם השנים, כמויות החומר הולכות וגדלות ומידת הסיבוכיות הולכת וגדלה והדרישות מהילד הולכות וגדלות. אבל אף אחד לא מלמד את הילד (ואת ההורה) כיצד ללמוד את החומר.
ומה הבעיה עם זה? שהשיטות האינטואיטיביות כמו "למידה סדרתית" "השקעת מאמץ" לא ממש עובדות. להיפך. הן עובדות הפוך מהנטיה הטבעית של המוח. ולכן, לא מעט מהמאמץ שאנחנו משקיעים בלמידה, הולך על "אילוף המוח" במקום על הלמידה עצמה. ככל שכמויות החומר גדולות יותר וככל שהסיבוכיות גדולה יותר, אנחנו נדרשים לעבוד יותר קשה כנגד אופן הפעולה הטבעי של המוח שלנו. ולחלקינו זה פשוט קשה מדי. ואנחנו לא מצליחים להתרכז. ואנחנו רוצים להסתובב במקום לשבת וללמוד. ותאמינו לי שבשלבים האלו, אם צועקים עלינו זה לא בדיוק עוזר. מצד שני, אנחנו מפסיקים להאמין ביכולת שלנו ללמוד וכל זה, כי אנחנו עובדים נגד המוח ולא איתו. אם לא לומדים ללמוד, הרי שאפשר להגיע לסוף התיכון בלי לממש את הפוטנציאל.
ולמה הילד לא מממש את הפוטנציאל?
יש אומרים שמוטיווציה יותר חשובה מכישרון. יש מרחיקים לכת וטוענים שמוטיווציה יכולה לקחת את הילד הרבה יותר רחוק מכישרון. ולמה בעצם המוטיווציה הולכת לאיבוד? כאשר יש מריבות מסביב ללמידה, כאשר הילד חווה כישלונות לאורך הדרך, המוטיווציה הולכת לאיבוד ואנחנו חייבים לומר לכם כאן ועכשיו שלמרבית הילדים אין יכולת לשקם אותה באופן טבעי.
גם אם אתם להעצים את הילד ומספרים לו כמה הוא מוצלח וכמה הוא יכול, אל תתפלאו אם ההילד נסגר והמוטיווציה שלו יורדת פלאים. למה זה קורה? כי כשהילד לא מאמין שהוא לא יכול, הוא פשוט לא מאמין לכם כשאתם אומרים לו שהוא כן יכול. כל מה שהוא רואה זה שאתם לו מאמינים לו ואז, ברור שהוא יעבוד כמה שיותר קשה כדי להוכיח לכם שאנחנו טועים ושבעצם הוא ממש לא מוצלח.
אז כשאנחנו מנסים לתת לילד מוטיווציה באופן מוטעה, אנחנו לוקחים את הילד שלנו אחורה בגדול.
גם אם אתם להעצים את הילד ומספרים לו כמה הוא מוצלח וכמה הוא יכול, אל תתפלאו אם ההילד נסגר והמוטיווציה שלו יורדת פלאים. למה זה קורה? כי כשהילד לא מאמין שהוא לא יכול, הוא פשוט לא מאמין לכם כשאתם אומרים לו שהוא כן יכול. כל מה שהוא רואה זה שאתם לו מאמינים לו ואז, ברור שהוא יעבוד כמה שיותר קשה כדי להוכיח לכם שאנחנו טועים ושבעצם הוא ממש לא מוצלח.
אז כשאנחנו מנסים לתת לילד מוטיווציה באופן מוטעה, אנחנו לוקחים את הילד שלנו אחורה בגדול.
מה חשוב להורים לדעת כדי להביא את הילדים להצלחה בלימודים?
כדי שהילד יצליח בלימודים יש צורך בארבעה בסיסים של למידה יעילה
איך להתכונן עם הילד למבחנים בלי ללמוד את החומר בעצמכם!
שיטות למידה יעילות: שיטות למידה יעילות שמאפשרות לילד שלכם לזכור את החומר בקלות וביעילות ולהניח בסיס לפרוק ההנחה שללמוד זה קשה. השיטות האלו מאפשרות לילד ללמוד להטמיע ולוודא הבנה של החומר הלימודי. נאמר שוב. השיטות שאנחנו מלמדים פשוטות ויעילות, וזאת למרות שהן מבוססות על ממצאים מחקריים מתחום הפסיכולוגיה והן מסתמכות על אופן עיבוד החומר הטבעי של האינטליגנציה האנושית ובכך מאפשרות לילדכם לזכור חומר בקלות וביעילות.
איך לשבת עם הילד על שיעורים ללא ריבים וחיכוכים
ניהול רגשי יעיל: איך להפוך "לא בא לי" או "משעמם לי", לעניין, סקרנות ומוטיבציה תוך יצירת חוויה חיובית ומחזקת מסביב ללמידה. ידעתם? לפרק לא בא לי או לא משעמם לי בשיטות שלנו, לוקח בערך שתי דקות.
איך להעביר לילד את האחריות להכנת השיעורים
שגרות תומכות למידה ומחויבות: בעידן הזה כולנו עמוסים. גם אתם. שני הורים עובדים. ילדים שזקוקים לעזרה. הקריירה מקשה למצוא זמן למידה איכותי עם הילדים. שעות העבודה הארוכות מקשות על שמירה של שגרות. אנחנו נלמד אתכם איך לבנות שגרות יעילות שעובדות עם היומיום העמוס. שגרות שיאפשרו לכם, ההורים לפעול ביעילות במסגרת הזמן ההגיונית ו-כן לפנות זמן לעצמכם וגם את השיטות שיעזרו לכם לשמוע על השגרות בהצלחה ולאורך זמן.
איך ליצור אצל הילד מוטיווציה שתביא אותו להצליח בלימודים
יצירת מוטיווציה אישית להצלחה והתקדמות בלימודים: כי מוטיווציה היא הדלק שיביא את הילד להשתמש בכל הכלים, לשמור על השגרות למנוע חיכוחים ולהצליח בלימודים, לאורך זמן. כלי יצירת המוטיווציה שתלמדו הם פשוטים ויעילים והם מבוססים על כלים מוכחים מעולם האימון והפסיכולוגיה החיובית. כי מוטיווציה היא הכלי הכי חשוב ליצירת הצלחה לאורך זמן.
איך נוכל לעזור?
אם אתם חוזרים הביתה אחרי העבודה, השיעורים כבר מוכנים מזמן והילד שלכם חדור מוטיווציה, והוא מצליח יפה בבית הספר, הרי שהקורס שלנו אינו בשבילכם.
אבל, אם אתם חוזרים הביתה מהעבודה לתוך חיכוכים וכעסים ואתם לא מצליחים להגיע לזמן איכות עם הילד כי אתם כל הזמן תקועים בנושא של השיעורים ואם אתם מסתובבים עם ההרגשה שהילד שלכם לא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו ואף אחד לא באמת מצליח לעזור לו, ואם אין לו מוטיווציה ואם קשה לכם ואם אתם שייכים להורים שרוצים מאוד לעזור לילד שלכם להצליח בלימודים ובחיים, הקורס שלנו, "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" ילמד אתכם איך לבנות את שלושת הבסיסים ללמידה יעילה ובנוסף, איך ליצור ולשמר מוטיווציה לאורך זמן.
אבל, אם אתם חוזרים הביתה מהעבודה לתוך חיכוכים וכעסים ואתם לא מצליחים להגיע לזמן איכות עם הילד כי אתם כל הזמן תקועים בנושא של השיעורים ואם אתם מסתובבים עם ההרגשה שהילד שלכם לא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו ואף אחד לא באמת מצליח לעזור לו, ואם אין לו מוטיווציה ואם קשה לכם ואם אתם שייכים להורים שרוצים מאוד לעזור לילד שלכם להצליח בלימודים ובחיים, הקורס שלנו, "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" ילמד אתכם איך לבנות את שלושת הבסיסים ללמידה יעילה ובנוסף, איך ליצור ולשמר מוטיווציה לאורך זמן.
תוכן הקורס - הצלחה בלימודים מתחילה מההורים
בקורס תלמדו מגוון כלים שיאפשרו לכם להביא את ילדכם להצלחה בלימודים באמצעות שלושת הבסיסים ללמידה יעילה וכמות ראוייה של מוטיווציה. כמה דוגמאות:
שיטות למידה יעילות
■ טכניקות למידה יעילה של לחומר עיוני: יצירת עניין בחומר "משעמם", זכירת חומר לאורך זמן
■ טכניקות ללמידה יעילה של חומר ריאלי:
■ טכניקות למענה על שאלות: בלי להיתקע בגלל ניסוח
■ טכניקות של הכנת שיעורים: שימוש בטכניקות של למידה יעילה כדי לאפשר הכנת שיעורים יעילה ומהירה
■ טכניקות של הכנה למבחנים: שימוש בטכניקות ללמידה יעילה כדי לאפשר הכנה למבחנים
■ בדק הבנה: כדי שהילד יוכל לקבוע בעצמו אם הוא מבין את החומר ועל מה יש צורך לחזור
כלים לניהול רגשי יעיל
■ למידה כפרוייקט: איך תיצרו מסגרת יעילה של זמן ומקום לשיעורים, תחושה של הצלחה ומסוגלות באמצעות עקרונות של ניהול פרוייקטים
■ מתמטיקה של רגשות: איך תביאו את הילד להתחיל להכין שיעורים באמצעות ניטרול הרגשות השליליים
■ כלים להעברת שליטה לילד: הבסיס להעברת האחריות לילד להכנת השיעורים באמצעות בניית שליטה
■ כלים לזיהוי מצבי תקיעות: שמקצרים את זמן הכנת השיעורים מכיוון שהם גורמים לילד למבקש עזרה כשהוא צריך
■ בניית תכנית פעולה הורית: יצירת שיתוף פעולה מנטרל חיכוכים בין ההורים באמצעות הבנת העמדות והגישות של כל אחד מההורים
■ עקרונות של תקשורת מקרבת: בסיס לניטרול חיכוכים ומריבות עם הילדים וגם עם בן הזוג
בניית שגרות
■ זיהוי וניהול זוללי זמן: כדי שתוכלו לפנות זמן לעצמכם
■ עקרונות של בניית שגרות יעילות: שמפחיתות חיכוכים ומפנות בשבילכם זמן בתוך היומיום הכאוטי והעמוס ומאפשרות לכם למצוא רוגע ושלווה מחודשים בבית כשאתם חוזרים מהעבודה.
יצירת מוטיווציה
■ עקרונות של יצירת מוטיווציה: שיוצרת אצל הילד הנעה להצלחה לאורך זמן ומפנה לכם זמן ואנרגיות ומאפשרת לכם להיות גאים בילד שלכם
שיטות למידה יעילות
■ טכניקות למידה יעילה של לחומר עיוני: יצירת עניין בחומר "משעמם", זכירת חומר לאורך זמן
■ טכניקות ללמידה יעילה של חומר ריאלי:
■ טכניקות למענה על שאלות: בלי להיתקע בגלל ניסוח
■ טכניקות של הכנת שיעורים: שימוש בטכניקות של למידה יעילה כדי לאפשר הכנת שיעורים יעילה ומהירה
■ טכניקות של הכנה למבחנים: שימוש בטכניקות ללמידה יעילה כדי לאפשר הכנה למבחנים
■ בדק הבנה: כדי שהילד יוכל לקבוע בעצמו אם הוא מבין את החומר ועל מה יש צורך לחזור
כלים לניהול רגשי יעיל
■ למידה כפרוייקט: איך תיצרו מסגרת יעילה של זמן ומקום לשיעורים, תחושה של הצלחה ומסוגלות באמצעות עקרונות של ניהול פרוייקטים
■ מתמטיקה של רגשות: איך תביאו את הילד להתחיל להכין שיעורים באמצעות ניטרול הרגשות השליליים
■ כלים להעברת שליטה לילד: הבסיס להעברת האחריות לילד להכנת השיעורים באמצעות בניית שליטה
■ כלים לזיהוי מצבי תקיעות: שמקצרים את זמן הכנת השיעורים מכיוון שהם גורמים לילד למבקש עזרה כשהוא צריך
■ בניית תכנית פעולה הורית: יצירת שיתוף פעולה מנטרל חיכוכים בין ההורים באמצעות הבנת העמדות והגישות של כל אחד מההורים
■ עקרונות של תקשורת מקרבת: בסיס לניטרול חיכוכים ומריבות עם הילדים וגם עם בן הזוג
בניית שגרות
■ זיהוי וניהול זוללי זמן: כדי שתוכלו לפנות זמן לעצמכם
■ עקרונות של בניית שגרות יעילות: שמפחיתות חיכוכים ומפנות בשבילכם זמן בתוך היומיום הכאוטי והעמוס ומאפשרות לכם למצוא רוגע ושלווה מחודשים בבית כשאתם חוזרים מהעבודה.
יצירת מוטיווציה
■ עקרונות של יצירת מוטיווציה: שיוצרת אצל הילד הנעה להצלחה לאורך זמן ומפנה לכם זמן ואנרגיות ומאפשרת לכם להיות גאים בילד שלכם
איך בנוי הקורס?
■ "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" הינו קורס אינטרנטי
■ הקורס בנוי משישה שיעורים מוקלטים בוידאו
■ לכל פרק מצורף מדריך למידה מפורט עם תרגילים והנחיות כיצד ליישם את החומר הנלמד
■ אנחנו משחררים לכם פרק + הנחיות לתרגול(==שיעורי בית) פעם בשבוע, במשך שישה שבועות
■ בנוסף, תקבלו במהלך הקורס שני וובינרים שבמהלכן תוכלו לשאול שאלות לגבי הילד הפרטי שלכם
■ הקורס מתנהל באתר מיוחד עם גישה לחברי הקורס בלבד. כל השיעורים נמצאים באתר.
■ השיעורים ישוחררו על פי סדר, מדי שבוע שיעור אחד, כדי לוודא שיהיה לכם זמן לצפות בשיעור וגם לתרגל עם הילד
■ תמיד תוכלו לחזור ולצפות בשיעורים שכבר נפתחו, גם לאחר שהקורס יסתיים
■ לכל אורך הקורס תהיה לכם אפשרות לשאול אותנו שאלות דרך הפורום של הקורס
שאלות ששואלים אותנו
לא עדיף שמישהו אחר ילמד את הילד שלי? כי כשאני לומד איתו זה תמיד נגמר במריבות
אנחנו שומעים מהרבה הורים את ההנחה, שלמידה עם הילדים חייבת להיות מלווה במריבות. "ככה זה היה עם ההורים שלי וככה בדיוק זה קורה עם הילדים שלי". אנחנו גם שומעים מכם, שהרגע הזה שבו הילד אומר לכם "אני לא רוצה להכין שיעורים" או מבקש שתעזרו לו, הוא רגע לא לגמרי נוח.
ואנחנו יודעים, שהרבה פעמים הוא רגע ממש ממש לא מתאים, כי זה קורה כשההורה חוזר עייף מהעבודה ואז, בהרבה משפחות, נוצר מצב של חיכוך תמידי שמעיב על איכות החיים במשפחה. אנחנו קוראים לזה משבר רגשי או משברים רגשיים.
ולכן כללנו בסל הכלים שלנו שורה של כלים לניהול משברים רגשיים במשפחה. הכלים האלו באים מעולם הפסיכולוגיה והאימון, והם יתנו לכם אפשרות לטפל במשברים רגשיים באופן מיומן. מה זה אומר? זה אומר ש"שדה הקרב" עשוי להיעלם.
ניסיתם כל מני שיטות וכלום לא עבד?
האמת המצערת היא שמרבית השיטות לא עובדות. אנחנו קורים להן "שיטות אינסטנט". הן לא עובדות על הילד שלכם ובטח לא לאורך זמן. כי הילד שלכם הוא אחד ויחיד והבית שלכם הוא אחד ויחיד. ולכן כלים מובנים מדי טיבם לעבוד פעם פעמים אבל לא לתמיד. מה שכן עובד אלו עקרונות שניתנים להתאמה לנסיבות שלכם.
ולכן, בסל הכלים שנלמד אתכם, יש אפשרות להתאמה של הכלים לילד שלכם, לבית שלם ולכם. ואנחנו מלמדים אתכם איך להתאים אותם בהתאם לנסיבות.
לקחנו את הטכניקות והכלים שקיימים בעולם הפסיכולוגיה והאימון עשרות שנים והפכנו אותם לפשוטים ויעילים, כך שכל אחד מכם יוכל ללמד את הילדים שלו ללמוד.
האם אצטרך ללמוד את החומר כדי לעזור לילד שלי ללמוד?
בשום פנים ואופן לא.
הרבה הורים מוצאים את עצמם לומדים את החומר פעם נוספת כדי שיוכלו ללמד את ילדיהם. פשוט, כי זו הדרך היחידה שהם מכירים.
אנחנו מזמינים אתכם להפוך את מה שאתם יודעים, ולהעביר את האחריות לילדים.
אני קולטת את המבט הלא מאמין שלכם. אם אני לא אלמד את החומר, איך אני אלמד אותו? מניסיון, הרבה יותר פשוט ללמד את הילד איך ללמוד פעם אחת, מאשר ללמוד את החומר ביחד איתו במשך 12 שנה, נוספות.
מתי כדאי להתחיל ללמוד עם הילדים?
מחקרים מראים שחשוב להשקיע בילדים כאשר הם קטנים.
כאשר אתם מלמדים את הילד איך ללמוד כבר בגיל צעיר, אתם מעניקים לילד מתנה שתשרת אותו לכל חייו, בבית הספר היסודי, בתיכון באוניברסיטה ובעבודה.
האם הורים באמת יכולים לעזור לילדים שלהם? לא עדיף מורה פרטי?
יש הרבה גופים שנותנים שירותים שנועדו "לתקן" את הילד. מהצד השני, מורים פרטיים רואים את הילד שעה בשבוע, שעתיים בשבוע וההורים נמצאים עם הילד רוב הזמן. לעזרה חיצונית יש עלות גבוהה ומתמשכת שגם היא מוסיפה לעומס על המשפחה. ולכן, חשוב, שלכם, ההורים יהיה סל כלים פשוט ויעיל שיאפשר לכם לנהל את הלמידה והשיעורים באופן יעיל. פשוט כי אתם היחידים שיכולים לעשות שינוי אמיתי בחיים של הילד שלכם.
בקורס שלנו נהפוך על פיו את כל מה שאתם חושבים על למידה כך שתוכלו ללמד את הילדים שלכם איך לזכור את חומר הלימוד באופן יעיל, תדעו ליצור מוטיווציה שתשלח את הילד ללמוד בכיף וגם לקחת אחריות.
מעבר לכך, נלמד אתכם איך ליצור ותקשורת בונה עם הילד כך ש"שדה הקרב" המוכר יעלם.
אני הורה. איך בכלל אני יכול לעשות?
אתם, ההורים(!) נמצאים עם הילד מהרגע שהוא נולד, ולכן יש לנו את היכולת לזהות שמשהו מפריע לילד ללמוד.
כאשר יש לנו ידע, אנחנו יכולים לקחת את זה שלב אחד קדימה, ולזהות מהם את הגורמים שמפריעים לילדים ללמוד. ויש לנו את היכולת לעשות את זה בשלב מוקדם, כאשר ההשפעה היא מינימלית, ואז הסיוע שלנו אפקטיבי ביותר, והפתרונות פשוטים יחסית, ויש להם את היכולת להוביל את הילד למצב הרצוי של פשוט לגשת ללמוד!
אם לא נסייע לו בשלב הראשוני, הרי שעלול להיווצר כדור שלג שלילי, כלומר בעיה שמגדילה את עצמה עד למימדים שנדרשת התערבות של מומחים.
אני הייתי תלמיד גרוע אז איך אני אצליח לעזור לילדים שלי ללמוד?
אינכם זקוקים לתואר בחינוך כדי לעזור לילדים שלכם להצליח בלימודים.
וגם אין לכם צורך תואר בפסיכולוגיה. אין שום צורך שתכינו שיעורים במקומם וגם אפשר לוותר על ההכשרה שתהפוך אתכם לשוטר.
מה שכן חשוב זה להפוך את מה שאתם מכירים על למידה ולהתחיל להשתמש בסט כלים פשוטים יעילים שמטרתם לפרק ביעילות את המשברים הרגשיים מסביב ללמידה, לזכור באופן טבעי, להכיר את הקשר בין מוטיווציה למחוייבות שהתוצאה שלו היא שגרות יעילות שעובדות.
מחקרים מראים, שלכם, ההורים, יש השפעה קריטית על ההצלחה של הילד בלימודים
אנחנו שומעים מהרבה הורים את ההנחה, שלמידה עם הילדים חייבת להיות מלווה במריבות. "ככה זה היה עם ההורים שלי וככה בדיוק זה קורה עם הילדים שלי". אנחנו גם שומעים מכם, שהרגע הזה שבו הילד אומר לכם "אני לא רוצה להכין שיעורים" או מבקש שתעזרו לו, הוא רגע לא לגמרי נוח.
ואנחנו יודעים, שהרבה פעמים הוא רגע ממש ממש לא מתאים, כי זה קורה כשההורה חוזר עייף מהעבודה ואז, בהרבה משפחות, נוצר מצב של חיכוך תמידי שמעיב על איכות החיים במשפחה. אנחנו קוראים לזה משבר רגשי או משברים רגשיים.
ולכן כללנו בסל הכלים שלנו שורה של כלים לניהול משברים רגשיים במשפחה. הכלים האלו באים מעולם הפסיכולוגיה והאימון, והם יתנו לכם אפשרות לטפל במשברים רגשיים באופן מיומן. מה זה אומר? זה אומר ש"שדה הקרב" עשוי להיעלם.
ניסיתם כל מני שיטות וכלום לא עבד?
האמת המצערת היא שמרבית השיטות לא עובדות. אנחנו קורים להן "שיטות אינסטנט". הן לא עובדות על הילד שלכם ובטח לא לאורך זמן. כי הילד שלכם הוא אחד ויחיד והבית שלכם הוא אחד ויחיד. ולכן כלים מובנים מדי טיבם לעבוד פעם פעמים אבל לא לתמיד. מה שכן עובד אלו עקרונות שניתנים להתאמה לנסיבות שלכם.
ולכן, בסל הכלים שנלמד אתכם, יש אפשרות להתאמה של הכלים לילד שלכם, לבית שלם ולכם. ואנחנו מלמדים אתכם איך להתאים אותם בהתאם לנסיבות.
לקחנו את הטכניקות והכלים שקיימים בעולם הפסיכולוגיה והאימון עשרות שנים והפכנו אותם לפשוטים ויעילים, כך שכל אחד מכם יוכל ללמד את הילדים שלו ללמוד.
האם אצטרך ללמוד את החומר כדי לעזור לילד שלי ללמוד?
בשום פנים ואופן לא.
הרבה הורים מוצאים את עצמם לומדים את החומר פעם נוספת כדי שיוכלו ללמד את ילדיהם. פשוט, כי זו הדרך היחידה שהם מכירים.
אנחנו מזמינים אתכם להפוך את מה שאתם יודעים, ולהעביר את האחריות לילדים.
אני קולטת את המבט הלא מאמין שלכם. אם אני לא אלמד את החומר, איך אני אלמד אותו? מניסיון, הרבה יותר פשוט ללמד את הילד איך ללמוד פעם אחת, מאשר ללמוד את החומר ביחד איתו במשך 12 שנה, נוספות.
מתי כדאי להתחיל ללמוד עם הילדים?
מחקרים מראים שחשוב להשקיע בילדים כאשר הם קטנים.
כאשר אתם מלמדים את הילד איך ללמוד כבר בגיל צעיר, אתם מעניקים לילד מתנה שתשרת אותו לכל חייו, בבית הספר היסודי, בתיכון באוניברסיטה ובעבודה.
האם הורים באמת יכולים לעזור לילדים שלהם? לא עדיף מורה פרטי?
יש הרבה גופים שנותנים שירותים שנועדו "לתקן" את הילד. מהצד השני, מורים פרטיים רואים את הילד שעה בשבוע, שעתיים בשבוע וההורים נמצאים עם הילד רוב הזמן. לעזרה חיצונית יש עלות גבוהה ומתמשכת שגם היא מוסיפה לעומס על המשפחה. ולכן, חשוב, שלכם, ההורים יהיה סל כלים פשוט ויעיל שיאפשר לכם לנהל את הלמידה והשיעורים באופן יעיל. פשוט כי אתם היחידים שיכולים לעשות שינוי אמיתי בחיים של הילד שלכם.
בקורס שלנו נהפוך על פיו את כל מה שאתם חושבים על למידה כך שתוכלו ללמד את הילדים שלכם איך לזכור את חומר הלימוד באופן יעיל, תדעו ליצור מוטיווציה שתשלח את הילד ללמוד בכיף וגם לקחת אחריות.
מעבר לכך, נלמד אתכם איך ליצור ותקשורת בונה עם הילד כך ש"שדה הקרב" המוכר יעלם.
אני הורה. איך בכלל אני יכול לעשות?
אתם, ההורים(!) נמצאים עם הילד מהרגע שהוא נולד, ולכן יש לנו את היכולת לזהות שמשהו מפריע לילד ללמוד.
כאשר יש לנו ידע, אנחנו יכולים לקחת את זה שלב אחד קדימה, ולזהות מהם את הגורמים שמפריעים לילדים ללמוד. ויש לנו את היכולת לעשות את זה בשלב מוקדם, כאשר ההשפעה היא מינימלית, ואז הסיוע שלנו אפקטיבי ביותר, והפתרונות פשוטים יחסית, ויש להם את היכולת להוביל את הילד למצב הרצוי של פשוט לגשת ללמוד!
אם לא נסייע לו בשלב הראשוני, הרי שעלול להיווצר כדור שלג שלילי, כלומר בעיה שמגדילה את עצמה עד למימדים שנדרשת התערבות של מומחים.
אני הייתי תלמיד גרוע אז איך אני אצליח לעזור לילדים שלי ללמוד?
אינכם זקוקים לתואר בחינוך כדי לעזור לילדים שלכם להצליח בלימודים.
וגם אין לכם צורך תואר בפסיכולוגיה. אין שום צורך שתכינו שיעורים במקומם וגם אפשר לוותר על ההכשרה שתהפוך אתכם לשוטר.
מה שכן חשוב זה להפוך את מה שאתם מכירים על למידה ולהתחיל להשתמש בסט כלים פשוטים יעילים שמטרתם לפרק ביעילות את המשברים הרגשיים מסביב ללמידה, לזכור באופן טבעי, להכיר את הקשר בין מוטיווציה למחוייבות שהתוצאה שלו היא שגרות יעילות שעובדות.
מחקרים מראים, שלכם, ההורים, יש השפעה קריטית על ההצלחה של הילד בלימודים
לילד שלי יש קשיי קשב וריכוז, האם הקורס יעזור גם לי?
בהכללה ניתן לומר שהקשיים שכרוכים בגידול ילד עם קשיי קשב וריכוז דומים לקשיים שיש עם כל ילד רק בעצמה יותר גבוהה
היות והקורס מיועד להקנות להורים כישורים בתחום אסטרטגיות הלמידה וגם בתחום של ההתמודדות הרגשית וגם בתחום השגרות
כל אלו יכולים לסייע להורים בהתמודדות עם הקשיים של הילד
מעבר לכך, וביחוד עבור הורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז, אנחנו מציעים אחריות מלאה על הקורס. במידה ותשתתפו בקורס ובסיום הקורס לחליטו שהקורס לא עזר לכם, להבנה שהקורס לא סייע לכם, כספכם יוחזר לכם ללא שאלות
היות והקורס מיועד להקנות להורים כישורים בתחום אסטרטגיות הלמידה וגם בתחום של ההתמודדות הרגשית וגם בתחום השגרות
כל אלו יכולים לסייע להורים בהתמודדות עם הקשיים של הילד
מעבר לכך, וביחוד עבור הורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז, אנחנו מציעים אחריות מלאה על הקורס. במידה ותשתתפו בקורס ובסיום הקורס לחליטו שהקורס לא עזר לכם, להבנה שהקורס לא סייע לכם, כספכם יוחזר לכם ללא שאלות
הילד שלי בתיכון. האם הקורס יתאים גם לי?
כן. מהניסיון שלנו הורים יכולים לעזור לילד אל תוך חטיבת הביניים ולתוך התיכון. בשלבים האלו כלים לניהול משברים רגשיים, תקשורת מקרבת, יצירת מסגרות ויצירת מוטיווציה הופכים לקריטיים הרבה יותר. בשנים האלו, אפשר ללמד את הילד אסטרטגיות למידה יעילות באופן ישיר, כך שהוא יוכל להתאים אותן לעצמו ביעילות.
גם בגיל ההתבגרות, ולמרות שזה לא תמיד נראה ככה, הצלחה בלימודים מתחילה מההורים
גם בגיל ההתבגרות, ולמרות שזה לא תמיד נראה ככה, הצלחה בלימודים מתחילה מההורים
ניסיתם כל מני שיטות, השקענו הרבה כסף וכלום לא עבד. אנחנו מתלבטים אם בכלל כדאי לנו לנסות
אז כמו שאולי הבנתם מהתשובה הקודמת, השיטה שלנו שונה מרוב השיטות. אנחנו מלמדים עקרונות שנועדו
אנתנו מתחייבים:
1. לטפל בבעיות ולא בסימפטומים.
2. לקחת בחשבון את הצרכים היחודיים של הילד שלך
3. לתת לכם מענה לבעיות הספציפיות שלכם
איך אני אדע שזה מתאים גם לי?
אנחנו מזמינים אותך להצטרף לקורס ואם בסופו, לא תהיה מרוצה מהלמידה דרך האינטרנט
נזמין אותך, על חשבוננו, לפרונטאלי הקרוב
ובכל מקרה האחריות המיוחדת שלנו תקפה גם עבור הקורס הזה
אז למה כדאי לי להרשם כבר לקורס הקרוב?
כי בקורס הקרוב אנחנו מציעים שני וובינרים עם גיל ונטורה
בתחילת הקורס ובסיומו
בהם תוכלו לשאול אותו שאלות שרלוונטיות למשפחה הפרטית שלכם
ולקבל תשובות בזמן אמת
כי בקורס הקרוב אנחנו מציעים שני וובינרים עם גיל ונטורה
בתחילת הקורס ובסיומו
בהם תוכלו לשאול אותו שאלות שרלוונטיות למשפחה הפרטית שלכם
ולקבל תשובות בזמן אמת
אם אתם עדיין אינכם בטוחים אם הקורס מתאים גם לכם, אנחנו מזמינים אתכם לבחון:
כן/לא אנחנו מנסים לעזור לילד אבל הוא לא ממש רוצה ואנחנו די מיואשים
כן/לא הילד שלנו לא באמת לא מממש את הפוטנציאל
כן/לא אנחנו חוזרים הביתה מהעבודה לפנות ערב, עייפים ומרוטים, מנסים לשבת עם הילד על הלימודים ומוצאים את עצמכם באמצע מריבה
כן/לא אנחנו נמנעים מלגעת בכל דבר שקשור בלימודים כי אנחנו יודעים שזה יגמר בתיסכולים, כעסים או בהתפרצות ואובדן שליטה
כן/לא אנחנו לא רוצים לעבוד עם הילד על השיעורים כי זה יצור יותר ריבים וחיכוחים. אנחנו מחפשים מורה פרטי או הוראה מתקנת שילמדו את הילד.
כן/לא אחנו בריב גדול כבר כמה ימים כי אנחנו ממש לא מסכימים איך צריך לטפל בבעיה של הלימודים
כן/לא לילד שלנו קשה מאוד ללמוד והוא יושב הרבה זמן על השיעורים ואנחנו מאבדים את הסבלנות
כן/לא יש לנו ילד מוכשר ומוצלח ולמרות זאת אנחנו סבורים שהוא לא יודע איך ללמוד ויהיה לו קשה בשנים הבאות
כן/לא השקענו הרבה כסף במורים פרטיים, אבחונים, הוראה מתקנת ומה לא בניסיון לפתור את הבעיה וששום דבר לא עוזר. אין לנו כסף להשקיע בעוד קורס
אם עניתם "כן" לשתיים או יותר מהשאלות האלו, ועדיין אינכם משוכנעים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר
בטלפון 054-6611393 ולחלוק עימנו את הבעיות הבוערות שלכם בקשר ללמידה
ולבדוק האם אתם מתאימים לקורס שלנו והאם שווה לכם להשקיע את הזמן בקורס שלנו
ולהביא את הילדים שלכם להצלחה בלימודים.
כן/לא הילד שלנו לא באמת לא מממש את הפוטנציאל
כן/לא אנחנו חוזרים הביתה מהעבודה לפנות ערב, עייפים ומרוטים, מנסים לשבת עם הילד על הלימודים ומוצאים את עצמכם באמצע מריבה
כן/לא אנחנו נמנעים מלגעת בכל דבר שקשור בלימודים כי אנחנו יודעים שזה יגמר בתיסכולים, כעסים או בהתפרצות ואובדן שליטה
כן/לא אנחנו לא רוצים לעבוד עם הילד על השיעורים כי זה יצור יותר ריבים וחיכוחים. אנחנו מחפשים מורה פרטי או הוראה מתקנת שילמדו את הילד.
כן/לא אחנו בריב גדול כבר כמה ימים כי אנחנו ממש לא מסכימים איך צריך לטפל בבעיה של הלימודים
כן/לא לילד שלנו קשה מאוד ללמוד והוא יושב הרבה זמן על השיעורים ואנחנו מאבדים את הסבלנות
כן/לא יש לנו ילד מוכשר ומוצלח ולמרות זאת אנחנו סבורים שהוא לא יודע איך ללמוד ויהיה לו קשה בשנים הבאות
כן/לא השקענו הרבה כסף במורים פרטיים, אבחונים, הוראה מתקנת ומה לא בניסיון לפתור את הבעיה וששום דבר לא עוזר. אין לנו כסף להשקיע בעוד קורס
אם עניתם "כן" לשתיים או יותר מהשאלות האלו, ועדיין אינכם משוכנעים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר
בטלפון 054-6611393 ולחלוק עימנו את הבעיות הבוערות שלכם בקשר ללמידה
ולבדוק האם אתם מתאימים לקורס שלנו והאם שווה לכם להשקיע את הזמן בקורס שלנו
ולהביא את הילדים שלכם להצלחה בלימודים.
אנחנו מזמינים אתכם להירשם כבר עכשיו, לקורס הקרוב, שיפתח בתאריך 20.3.2013
בטופס בדיוק פה למטה, ולראות שהורים ולמידה הם לא רק שילוב חשוב – אפשר להפוך אותם לשילוב מנצח
[[ טופס מוטמע]] |
054-6611393 אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון
לזריזים בלבד! אנחנו מציעים את הקורס בהנחה מיוחדת לכל מי שירשם עד 14 במרץ
לזריזים בלבד! אנחנו מציעים את הקורס בהנחה מיוחדת לכל מי שירשם עד 14 במרץ
עוד על הקורס
הצלחה בלימודים מתחילה מההורים הוא השם שבחרנו לקבוצה סימפטית ומוכשרת של טכניקות, עקרונות, ותרגילים, שכולם כולם נועדו להשיג מטרה פרקטית כפולה
א] לעזור לכם, הורים ללמד את ילדיהם ללמוד
ב] לגרום לתלמידים ללמוד בעצמם, לקחת אחריות על תהליך הלמידה ולהפיק ממנו הנאה
בעבודה שלנו אנחנו מובילים גם את ההורים וגם את הילדים לדרך אחרת של התמודדות עם המושגים המופשטים והמרתיעים של "שיעורי בית", "ציונים", "רכישת ידע" "התמודדות בכיתה" "מבחנים" ושלל חבריהם
אנחנו מאמינים שהדרך הזאת טובה יותר, בעיקר משום שהיא פשוטה והגיונית, מבוססת על ידע מחקרי רלבנטי, ומובילה לתוצאות מרשימות לאורך זמן
כדי להפוך את כל המילים היפות בפיסקה הקודמת למציאות אופטימית, הנה מה שאנחנו עושים עם ההורים, בתמצית
א. מקנים לכם טכניקות שהופכות את הלמידה של ילדכם לקלה ויעילה יותר
ב. מלמדים אותכם להשפיע לטובה על המצב הרגשי והמוטיבציה של ילדים ללמוד
וזה מה שאנחנו – או ההורים, בהדרכתנו – מתכוונים לעשות עם התלמידים
להפגיש אותם עם שיטות של למידה אפקטיבית
שיטות טובות יותר לשנן ולהבין חומר בכל התחומים. כשאנחנו אומרים “טובות יותר” הכוונה היא שהן גם קלות יותר ליישום וגם הופכות את הלמידה ליותר מהנה, בין אם מדובר בייצור של תשובה כתובה או מספרית, הפנמת מאסות של חומר, או ארגון הזמן והרגלי החיים על מנת להשתלט על הדרישות הלימודיות
ללמד את הילדים לקחת אחריות על תהליך הלמידה
גם לשם השגת תחושה טובה כללית, גם כדי למזער צורך בשוטרים חיצוניים, וגם כדי להגביר דימוי עצמי וליצור כדור שלג חיובי
ללמד את הילדים כיצד לנטר את הלמידה
ניטור עצמי יעיל הוא בסיס להצלחה בכל משימה. אקדמית ופרקטית
נציג ונתרגל דרכים להיות מודעים יותר לעצמם ברמה הקוגניטיבית : מטא-קוגניציה
אי לכך, אנחנו מקפידים תמיד להפנות את הזרקורים לשני כיוונים במקביל
חלק מהטכניקות והעקרונות מכוונים לחומר הנלמד שאילת שאלות, טכניקות פירוק והרכבת טקסט,למידה מונחית יעד וכו
חלק מהטכניקות והעקרונות מכוונים ללומד עצמו למשל,מצב רגשי, קשב מטא קוגניציה
א] לעזור לכם, הורים ללמד את ילדיהם ללמוד
ב] לגרום לתלמידים ללמוד בעצמם, לקחת אחריות על תהליך הלמידה ולהפיק ממנו הנאה
בעבודה שלנו אנחנו מובילים גם את ההורים וגם את הילדים לדרך אחרת של התמודדות עם המושגים המופשטים והמרתיעים של "שיעורי בית", "ציונים", "רכישת ידע" "התמודדות בכיתה" "מבחנים" ושלל חבריהם
אנחנו מאמינים שהדרך הזאת טובה יותר, בעיקר משום שהיא פשוטה והגיונית, מבוססת על ידע מחקרי רלבנטי, ומובילה לתוצאות מרשימות לאורך זמן
כדי להפוך את כל המילים היפות בפיסקה הקודמת למציאות אופטימית, הנה מה שאנחנו עושים עם ההורים, בתמצית
א. מקנים לכם טכניקות שהופכות את הלמידה של ילדכם לקלה ויעילה יותר
ב. מלמדים אותכם להשפיע לטובה על המצב הרגשי והמוטיבציה של ילדים ללמוד
וזה מה שאנחנו – או ההורים, בהדרכתנו – מתכוונים לעשות עם התלמידים
להפגיש אותם עם שיטות של למידה אפקטיבית
שיטות טובות יותר לשנן ולהבין חומר בכל התחומים. כשאנחנו אומרים “טובות יותר” הכוונה היא שהן גם קלות יותר ליישום וגם הופכות את הלמידה ליותר מהנה, בין אם מדובר בייצור של תשובה כתובה או מספרית, הפנמת מאסות של חומר, או ארגון הזמן והרגלי החיים על מנת להשתלט על הדרישות הלימודיות
ללמד את הילדים לקחת אחריות על תהליך הלמידה
גם לשם השגת תחושה טובה כללית, גם כדי למזער צורך בשוטרים חיצוניים, וגם כדי להגביר דימוי עצמי וליצור כדור שלג חיובי
ללמד את הילדים כיצד לנטר את הלמידה
ניטור עצמי יעיל הוא בסיס להצלחה בכל משימה. אקדמית ופרקטית
נציג ונתרגל דרכים להיות מודעים יותר לעצמם ברמה הקוגניטיבית : מטא-קוגניציה
אי לכך, אנחנו מקפידים תמיד להפנות את הזרקורים לשני כיוונים במקביל
חלק מהטכניקות והעקרונות מכוונים לחומר הנלמד שאילת שאלות, טכניקות פירוק והרכבת טקסט,למידה מונחית יעד וכו
חלק מהטכניקות והעקרונות מכוונים ללומד עצמו למשל,מצב רגשי, קשב מטא קוגניציה
מה תדעו בסיום הקורס
■ תוכלו לזהות באופן פשוט ויעיל שלל מצבים רגשיים של הילד ושלכם שמפריעים לילד לקלוט את החומר באופן מיטבי
■ תדעו להכין את הקרקע למצב של למידה אופטימלית
■ תדעו להקנות לילד שלכים כלים וטכניקות לזכירה אפקטיבית של החומר הנלמד
■ תדעו ללמד את הילד שלכם כיצד לבחון אם הוא יודע את החומר
■ יהיו לכם כלים, לתדלק את המוטיבציה של הילד באמצעים אפקטיביים ויצירתיים
■ לתרגל איתו יחד ניהול רגשי נבון
■ תקנו לילד את הכלים ליציאה אפקטיבית ממצבי קונפליקט ותקיעות
■ תדעו להכין את הקרקע למצב של למידה אופטימלית
■ תדעו להקנות לילד שלכים כלים וטכניקות לזכירה אפקטיבית של החומר הנלמד
■ תדעו ללמד את הילד שלכם כיצד לבחון אם הוא יודע את החומר
■ יהיו לכם כלים, לתדלק את המוטיבציה של הילד באמצעים אפקטיביים ויצירתיים
■ לתרגל איתו יחד ניהול רגשי נבון
■ תקנו לילד את הכלים ליציאה אפקטיבית ממצבי קונפליקט ותקיעות
[[ טופס מוטמע]] |
054-6611393 אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון
לזריזים בלבד! אנחנו מציעים את הקורס בהנחה מיוחדת לכל מי שירשם עד 14 במרץ
לזריזים בלבד! אנחנו מציעים את הקורס בהנחה מיוחדת לכל מי שירשם עד 14 במרץ