זאת ועוד, בקורס המכירות המקצועי
שלוקח את כל מי שרוצה להתמקצע במכירות
והופך אותו לאומן בתחום!!

זו לא עוד סדנה או סמינר, זה קורס מקיף ויסודי שלוקח כל כלל וכל מיומנות שקשורים במכירות, ודרך העברת הידע ותרגול מדויק הופך אותם למובנים ויישומיים עבור כל אחד מהמשתתפים.
 

להפוך כל משתתף:

  1.  למומחה במכירות, שמסוגל לאמץ את הגישות והתכונות של איש מכירות מקצועי.
  2.  לאיש מכירות שמבין ומסוגל ליישם את כל הכללים והמיומנויות הקשורות במכירה מוצלחת.
  3. לאיש מכירות שמסוגל להתמודד בהצלחה עם כל התנגדות או קושי שיכולים להתעורר במהלך תהליך המכירה.
  4. לסוגר מקצועי שמסוגל להתמיד בצורה חלקה וחכמה עד לסגירת העסקה, ושמסוגל להתמודד עם כל התנגדות, מדומה או אמתית, שיכולה לעלות בשלב הסגירה.
  5. למישהו שיודע איך להשיג לידים טובים באופן המשתלם ביותר ומגיע למצב של צנרת מלאה במועמדים, כל הזמן.
  6. למקצוען ב-Follow-Ups, שמשיג בכך יתרון משמעותי על השוק ועל המתחרים.

הקורס נוצר בעקבות דרישה של הנוכחים בסדנאות, שקיבלו ערך עצום מהסדנאות,
אבל גם הבינו תוך כדי, עד כמה הידע במכירות רחב וכמה חשוב להתמקצע בנושא.

 

 

 

מפגש ראשון: (12.10.20)

  • ממה מורכבת מכירה מוצלחת וההבנה של איך נכון למכור ואיך לא נכון למכור – נתוני מפתח שבאופן מיידי יבדילו אותך מהמתחרים!
  • 10 הגישות שיביאו את הלקוח לתת בך אמון, להיות לצדך ולהעניק לך את ההובלה של התהליך (כל לקוח! גם ה"קשים" שבהם).
  • תרגול חלק מהגישות עד לרמה של אימוץ התכונות הללו.
  • הגישה המנצחת וחמשת הצעדים לטיפול בכל התנגדות שהיא.
  • תרגול הגישה והטיפול בהתנגדויות.
  • השלבים המדויקים של המכירה וממה הם מורכבים. החשיבות של הסדר שלהם ומה קורה כשמשנים את הסדר או "מחפפים" בהם.
  • שלב ראשון של המכירה: איך מביאים כל לקוח פוטנציאלי, ולא משנה עם איזה מטענים או גישות הוא מגיע, להיות בעניין ולשיתוף פעולה עם תהליך המכירה.
  • תרגול השלב עד למיומנות מוכחת.
  • איזה סוג של התנגדויות יכול לעלות בשלב הראשון ומה הטיפול המדויק בסוג הזה.
  • תרגול סוג זה של התנגדויות עד לשליטה מוכחת.
     
מפגש שני: (19.10.20)
  • שלב שני של המכירה - שלב בירור הצרכים וגילוי העובדות:
           * מהי הגישה המנצחת של איש המכירות לשלב הזה.
          * מהם החוקים של עשה ואל תעשה בשלב הזה.
          * איך להביא את הלקוח להיפטר מכל חוסר אמון או ספק בך  
             בעקבות ביצוע השלב באופן מקצועי.
          * תרגול השלב, כולל טיפול בהתנגדויות שיכולות לעלות בו.
  •   שלב שלישי של המכירה – התאמת המוצר.  איך להתאים את המוצר/שירות במיומנות ובמהירות.
  •  שלב רביעי של המכירה - איך להציג את המוצר: מהם הכללים והחוקים של פרזנטציה. מה ייצור את הערך המקסימלי של המוצר/שירות שלך עבור הלקוח שמולך ויגרום לו להבין שמה שאתה מוכר זה הפתרון הכי טוב עבורו ושזה משתלם לו.
  • התנגדויות בשלב הפרזנטציה ואיך לטפל בהן (תרגול).
  • שלב הסגירה: מהם החוקים של סגירה ומהן הגישות המנצחות בשלב הזה.
  • מהם 12 הדברים שמונעים ממך מלסגור ואיך להיות ער להם.
  • מהן הפעולות שאתה אמור לעשות בשביל סגירה מוצלחת
  • איזה התנגדויות יש בזמן הסגירה ואיך להתגבר עליהן. (תרגול)

התקשרו:052-5684141

לקבלת פרטים ושריון מקומך בקורס הקרוב:

או התקשרו:052-5684141

  אורך הקורס: 4 מפגשים:
4 מפגשים בני שש שעות כל מפגש. (סה"כ: 24 שעות).
***
המפגשים מתקיימים בימי שני, ארבעה שבועות ברצף.
***
הקורס הוא מחזורי, כך שאם מתפספס מפגש, ניתן יהיה להשלים אותו במחזור הבא, ללא עלות.
מפגש שלישי: (26.10.20)
  • מעבר על חמשת הסוגים השונים של התנגדויות ואיך לטפל בכל סוג. איך הבנת המניע האימתי של הלקוח, תעזור לך לטפל בקלות בכל התנגדות.
  • איך לטפל בלקוחות שעושים סקר שוק ולהגדיל את סיכויי הרכישה אצלך במאות אחוזים.
  • תרגול כל סוגי ההתנגדויות.
  • לימוד השלבים המנטליים שהלקוח עובר בתהליך המכירה ואיך להשתמש בידע הזה על מנת למכור הרבה יותר ויותר בכיף.
  • תרגול שימוש בשלבים הללו.
  • הגדלת העמידות של איש המכירות בפני כל "רגש", "התנגדות" וכל "גישה" שהוא נתקל בהן – תרגול.
  • תרגול של איך לא "להתברבר" בתהליך המכירה ולשמור על הקו ועל המטרה שלך גם נוכח הסחות דעת, ניסיון לקחת ממך את השליטה או ניסיון "לפוצץ" את התהליך.

 
מפגש רביעי: (2.11.20)
  • מהן הדרכים היעילות והזולות ביותר למציאת לקוחות פוטנציאליים.
  • בניית רשימות עוצמה שישאירו אותך על המפה ועם זרם מתמשך של לקוחות פוטנציאליים.
  • מה זה Follow-Up מקצועי ואיך בונים אסטרטגיה ותכנית עבודה של Follow-Ups שיבליטו אותך בגדול מעל המתחרים.
  • איך בונים רשימות תפוצה ואיך מטפחים את רשימות התפוצה באופן שמתעניינים יהפכו ללקוחות, ושלקוחות עבר יהפכו ללקוחות חוזרים.
  • מהם הכללים של כתיבה יעילה למועמדים שתגדיל את אחוז המשיבים והמתעניינים בחמש מאות אחוזים.
  • הכללים של שיווק יעיל: איך לכתוב תמלילי עוצמה שיבליטו אותך מעל למתחרים.
  • מהם שלושת החוקים שחייבים להתקיים בכל סוג של קידום.
     

 

הקורס הקרוב יתקיים בתאריכים:

12.10.20, 19.10.20, 26.10,20, 2.11.20
בין השעות 9:30 - 15:30 (כל מפגש - 6 שעות).
*כולל ארוחת צהריים קלה

"אל סירקולו" ברחוב האורנים 1 גבעת שמואל. (מול אונ' בר אילן)
 
  • הקורס מועבר לקבוצות קטנות של מקסימום 25 איש, על מנת לאפשר עבודה צמודה עם כל אחד.

 

עלות הקורס:

  • 3,100 ₪ פלוס מע"מ.
  • עשרת הנרשמים הראשונים: 2,600 ₪ פלוס מע"מ. במידה ומגיעים 2 או יותר מאותו מקום עבודה: 2,450 ₪ פלוס מע"מ לכל אחד.

 

הקורס הזה נוצר עבור כל מי שרוצה לשלוט בשוק ולהפסיק להיות עבד של תחרות לא שפויה שמובילה עסקים לאבדון!!

מעניין אותי שתפרח ותשגשג!!
 
התקשר עוד היום ל-052-5684141
או השאר את הפרטים ואחזור אליך לסיום תהליך ההרשמה:




 
 
לקבלת פרטים ושריון מקומך בקורס הקרוב:

או התקשרו:052-5684141

לקבלת פרטים ושריון מקומך בקורס הקרוב:
קורס מכירות מקצועי - "מאסטר במכירות"
 
שלומי ליבוביץ', מנטור מכירות מוביל בישראל, יפיל לך אסימונים שלא חלמת שיש לך.
תגלה ידע שלא ידעת שאתה לא יודע.
בעקבות הקורס אתה תפתח אהבה למכירות - כי מי שיודע - אוהב את זה!
איך להתגבר על כל מעצור והתנגדות במכירות.
איך לסגור בכיף כל לקוח פוטנציאלי שמגיע אליך.
איך לשלוט במכירה בצורה מושלמת.
איך להפוך כל מכירה "קשה" לחלקה.


 

 

חייבת לפרגן שכבר במהלך הקורס של שלומי קיבלתי אומץ למכור, אבל לא רק אומץ - הוודאות שלי לגבי מה לעשות בכל שלב וכל מצב שקשור למכירה עלתה לרמה שלא חלמתי שאי פעם תהיה לי,

בתוך הקורס התחלתי לסגור הרבה יותר ולאחר הקורס המכירות שלי בהתחלה הכפילו ואחר כך שילשו את עצמן וזה יציב!! 
אין לי מספיק מילים כדי להודות על המהפך שחוללת בעסק שלי. 
 
דניאל גורדון
בעלים של DG - המיתוג הדיגיטלי שלך
סרטונים שיווקיים לעסקים.

סיפורי הצלחה מסדנאות קודמות

מטרת הקורס:

תוכן הקורס:

שם העסק שלי הוא מיקה תכשיטים בעיצוב אישי. אני אמנית יוצרת שמכינה תכשיטים ייחודיים . יש רק אחד מכל תכשיט וכל אישה שעונדת תכשיט שלי היא היחידה שיש לה אותו.
לפני שנה פתחתי עסק קטן בבית. לא היה לי אומץ לבקש את המחירים שהרגשתי שמגיעים לי ולא היה לי אומץ להרים סדנאות ולגבות עליהם כסף. 
בעקבות הקורס של שלומי, התחלתי לגבות לקבל את המחירים הראויים.
 
הקורס לימד אותי להעריך את עצמי יותר ולדרוש מחירים שמגיעים לי. 
לפני חודשיים עברתי לפנתרה שזה מרחב עבודה לנשים בלבד פתחתי שם את הסטודיו שלי והתחלתי גם להעביר סדנאות ולגבות עליהן כסף.
 
מיקה
בעלים של חברת עיצוב תכשיטים

כשהחלטתי להגדיל את העסק בצורה משמעותית היה ברור לי שאני פותח את עצמי לשוק חדש ומאתגר. מה שלא ידעתי זה - איך מוכרים לשוק הזה! הגעתי לשלומי אחרי 20 שנות עבודה וניסיון כדי לצלוח את האתגר הזה עם כמה שפחות נזק כלכלי וכמה שיותר מהר.
 
אמרתי לעצמי אם אני אצליח בחצי שנה הקרובה להגדיל את מחזור המכירות ב 15% הקורס הזה שווה כל שקל.
 
רוצים לדעת מה קרה בפועל?
תוך כדי הקורס מחזור המכירות שלי זינק כמעט ב 45%. אמרתי לעצמי אולי זה מזל...
אבל כך קרה גם בחודש שאחריו והחודש הבא גם הוא רווי אירועים.
אני מנסה להיזכר איך זה היה לפני שלומי ופשוט לא מצליח להבין מה עשיתי.
ובונוס!
הקורס משפר אותך גם בתור בנאדם. לא רק בתור מוכר או איש שרות.
 
יפתח ישעיהו בעלים של קייטרינג איטלקי PizzaCo

החלטתי לעשות את הקורס של שלומי, למרות שהיו לי לא מעט שנות ניסיון וחשבתי שאין הרבה מה לחדש לי. 
הדבר המצחיק הוא ששלומי לא הפסיק לחדש לי.  היום אחרי כמעט שנה מאז הקורס אני ממשיך להקשיב לקטעים מההקלטות של הקורס לפני מכירות חשובות. 
המכירות שלי בתכלס עלו ב 80% יציב גם בבניה הפרטית וגם בציבורית. 
וזה ממש לא מובן מאליו בתחום המכירות שלי.
הידע ששלומי מעביר הוא מדויק ומזוקק. מאד קשה שלא להבין וליישם. 
תודה שלומי על האיכפתיות והגאונות בהעברת החומר הכל כך חשוב הזה
 
קובי צרפתי
מנהל מכירות Rail Touch

התקשרו:052-5684141

Powered by InforUMobile