שלום, עוד יום חדש בעבודה.
 
אחד מהדברים שיותר מעסיק את מחשבותינו כעצמאים הוא: לקוחות חדשים.
אנחנו מגיעים בבוקר ובודקים האם קבלנו מייל מלקוח חדש שאולי רוצה לברר פרטים ואולי לקנות משהו.
כל הזמן יש לנו בראש -  מכירות, מכירות מכירות – צריכים וחייבים עוד ועוד כסף!
 
 
 
 
 
מרגישים שאתם עובדים קשה אבל לא רואים מספיק כסף?
 
אתם צודקים 100%.
 
ובגלל שאתם צודקים 100% אתם חייבים לעשות משהו שונה ממה שעשיתם עד היום.
 
להשיג לקוחות חדשים היא משימה קשה ויקרה מאוד.
 
 
  • בניתם אתר גדול ומפואר ואתם מאוד גאים בו, אבל מתקשים לחשוף אותו ללקוחות פוטנצאלים.
  • שילמתם למקדם אתרים הון כדי להיות בעמוד הראשון של גוגל, אבל גם אז לא ראיתם את הישועה.
  • אתם מפרסמים באנרים בתקווה שמשהו בדיוק יראה את המודעה ואולי תנוח עליו דעתו ויבקרבאתר.
  • אתם פונים למעצב גרפי שיבנה לכם עלון תדמית או פלייר אותו אתם מחלקים באיזור מגוריכם או שולחים בדואר לרשימת לקוחות פוטנציאלים באלפי שקלים...
  • אתם רצים לפגישות, מציגים את עצמכם או מוצרכם בתקווה להשיג עסקה חדשה. הדבר מצריך זמן וכסף רב בעוד שלא מובטח לכם מאום.
 
תארו לעצמכם שבמקום שאתם תעשו את העבודה הזאת יעבדו במקומכם מאות אנשים ועוד בחינם!!!
זה נשמע הזוי, נכון? אז לא, בחיי שיש אפשרות כזאת!! ונדבר עליה בהמשך.
 
רבותי, זה בסדר גמור לרצות לקוחות חדשים, אבל עיצרו לרגע
כי יש לכם ביד חופן של זהב טהור בעוד שאתם מחפשים בחוץ גרגרים של אפונה קשה.
 
 
יש לכם 100 > 200 > ואולי 300 או יותר לקוחות פוטנציאלים חדשיםהיכולת שלכם למכור להם היא הכי זולה וקלה שתוכלו לתאר לעצמכם.
 
הלקוחות האלה יודעים שאתם מצויינים, הם מאוד היו רוצים שתתייחסו אליהם קצת ואז תהיה להם סיבה מספיק טובה לרכוש מכם את המוצר.
 
אתם בטח שואלים איפה הלקוחות האלה שאני מדברת עליהם?
 
אז התשובה היא: מתחת לאף שלכם... כן ! שם!
 
כן תסתכלו רגע סביבכם, בטח תראו אותם באיזה מגירה או קופסה שרציתם מזמן להעיף.
לא מצאתם? חפשו שובאולי הם בקלסר שקיבלתם מרואה החשבון שלכם לפני שנים, זה שרשום עליו "חשבוניות 2008".
 
 
כן, מה אתם מופתעים?  קוראים להם "אנשי השיווק" שלכם וגם קוראים להם "הלקוחות הקבועים" שלכם, אבל בפועל הם הלקוחות המוזנחים שלכם.
כן רבותי, אם חיפשתם את התשובה למה אתם עובדים קשה ולא רואים כסף? זה בגלל שאתם מזניחים את האנשים האלה, אותם אנשים שעלה לכם הון תועפות להשיג אותם.
 
במקום להפוך אותם ל: לקוחות מרוצים מחדש או ללקוחות מרוצים מאוד שרוצים מאוד לספר לכולללללם איך הם עשו עסקה טובה אצלכם ואיך הם יצאו גדולים שהחליטו לרכוש ממכם שירות או מוצר.
 
במקום זה אתם מבזבזים ים של כסף על איזה מודעה בעיתון או השם יודע מה!
 
 
הם הפתרון שיגרום לעסק שלכם לקבל לקוחות חדשים כל יום
 ועוד בחינםםםםם ויגרום לעסק שלכם לגדול ללא הפסקה.
 
אז איך עושים את זה?
 
 
פשוט תתיחסו אליהם בכבוד המגיע להם.
אתם יכולים להתקשר אליהם לשאול אותם לשלומם.
אתם יכולים לשלוח להם מכתב אישי בכתב ידכם בדואר.
או שאתם יכולים לשלוח להם דואר אלקטרוני כמו שאני עושה עכשיו – שלום!
 
 
תנו להם ערך עוד ערך ועוד ערך!
 
 
תנו להם הנחות, תנו להם מבצעים, תנו להם בונוסים על הבאת חבר חדשים,
תנו להם 
ידע תנו להם לדעת ראשונים על המוצר או השירות החדש שלכם,
בקיצור תנו להם י-ח-ס! עם ערך עבורם.
 
אם אתם תחשבו עליהם > הם יחשבו עליכם
 
 
וכך תקבלו מהם את השמיים, את הכסף ואת החופש לעשות מה שאתם רוצים בחייכם!
 
אני מקווה שהטיפ הזה היה בעל ערך.



**הציורים אוירו בפרש פתרונות שיווק !!**
כתיבת המאמר: אייל שבתאי




 


בחזרה ל"ניוזלטרים שכדאי לקרוא", לחץ כאן